29 september, 2009

Vilken höstdag....

Åre Choklad från Interflora på Familia - så gooood, ska ni veta!
Tänk, idag har varit en mycket bra dag... Vilket höstväder - precis som jag vill ha det! Hög, kall luft nästan lite vinterkyla och snudd på att det dimmar/ångar vid in- och utandning!
Niclas jobbade natt och kom direkt hem till maps där jag var och dumpade Benson så vi hade lite kafferep där på morgonkvisten. Sen hem och mot arbetet! Idag var det möte med Cindy och Martin och marknadsplanen för 2010. Kul faktiskt och tiden verkligen rusade fram! Kul att planera inför 2010!
Efter arbetet idag hann vi med en power-walk och sen en god måltid... Kycklingfilé med jordnötssås (snacka om diet, tjohoo)! Det var så gott med wokgrönsaker till och en liten lunchlåda till imorgon. Problemet är ju bara att när man värmer imorgon kommer det inte att se lika aptitligt ut... Men men...
Sen... sist men inte minst.... Jag hade ju ett mail från Sandra när jag kom till jobb - och odjuret kommer att ruska om Skånelandet i början av november! Ska bli så kul! Bara tanken på att köpa familjebiljett när vi ska ta tåget till Helsingborg kommer att vara en tempohöjare... OK, erkänner sjuk humor - eller ingen humor alls men jag tror att Sandra förstår i alla fall!
Och en returhälsning till "kusin" Therese... Pappsen har lovat att fixa korvar med upp till oktoberjakten. Och känner jag honom rätt kommer han verkligen att göra allt som står i hans makt för att fixa det :)
Over and out - natti natti - nu ska jag nog kolla dumburken medans jag samtidigt diskar (diskmaskinen) och tvättar (tvättmaskinen) - ja, det är ju det jag säger vi tjejer kan göra flera saker samtidigt!
Sen är ju julmarknadsresan till Rostock beställd - åhh så gott det ska bli med Glühwein mit Rum!

1 kommentar:

Gith E sa...

Hej, så kul att Sandra kommer ner. Hojta så hoppar jag på tåget i Ramlösa ; =)