02 september, 2009

Pulsen stiger...

...ja, det är nämligen så att nu går visarna alldeles för fort igen...

Det är mycket man vill och har ambitionen att göra men sen vips är klockan mycket, den gamla kroppen trött (det där med gamla kroppen är mest för att ni ska tycka liiite synd om mig) - sen att det helt plötsligt blir så mörkt ute...

Ja ja... det löser sig nog! Idag har ialla fall varit en mycket givande dag på jobbet. Gick från klarhet till klarhet i workshopen med vår byrå! Men det tänker jag inte göra några större utsvävningar om nu. För nu e jag trötter!

Bonusdottern ringde tidigare idag och undrade om jag ville med till frissan innan festen på lördag... Men jag tror jag ska kunna trixa till det själv. Man har ju vare sig svallande eller lockigt hår att ta hand om, tyvärr!

Men hon e för go som ialla fall ringer och kollar av, pyss!

En dags arbete kvar sen bär det iväg mot den "stora festen" i Stockholm och dagen efter blir det: - BARCELONA!!!

Inga kommentarer: