01 september, 2009

Ja, livet efter 40 började faktiskt riktigt bra!

Även om jag är lite stel i nacken just nu så har min dag varit mycket bra. Misstänker att det beror på att jag somnade i lite knepig sovställning i min alldeles för korta soffa. Även om jag nu bara är 163,5 cm!!! Fast som jag brukar säga: - kavlar man ut mig blir jag snudd på 204 cm... Det där med att kavla ut mig måste jag iofs "ta tag" i - men det har jag sagt så ofta. Men efter Barcelona får det allt vara dags! (IGEN!!!???)

Ok... Men med tanke på alla fina gåvor jag fick så kan jag ju använda dessa som "motivation" - eller skriver man motivator?

Tänkte sätta upp lite delmål för mig själv och belöna mig därefter... Det har jag väl aldrig provat, eller har jag det??? Hum, minnet sviker, skratt!

Har precis kommit in efter att ha gått/halvkutat kvällsrundan med Benson. Och jag tycker att det är lite svårt att vänja sig vid mörkret. Att sedan några IDIOTER har roat sig med att totalförstöra belysningen på cykelstigen gör mig riktigt arg. I vanliga fall är jag ju redan känd eller ökänd för att klaga på hur uruselt Bjuvs Kommun tar hand om felanmälan på belysningen... MEN hur kan dessa idioter vara så ini korkade att de förstör de lampor som faktiskt fungerade. Och inte kan jag klaga på kommunen nu inte...

Nu ska jag svansa runt och prova skor i några minuter - ska ju snitsa till det inför lördagens stora fest som jag verkligen ser fram emot.

Stort tack till underbar personal (väldigt stort tålamod har dessa systrar) på Sko-Rönne som verkligen engagerade sig i mitt skoproblem.

Sen blir det allt bingen för jag är så pöööömsig, natti natti!

1 kommentar:

Malin sa...

Fest :) Roligt. Ska du hinna med det innan Barcelona resan? kram Malin