13 september, 2009

Det tog tid....


Det tog mig lång tid att läsa boken jag fick i sommarpresent av en butik... :)

Men oj, vad jag gillade den boken. Viveca Sten´s I de lugnaste vatten.

Borde varit utläst för längesedan men det har kommit så mycket mellan och ögonlocken har varit så hängiga när boken väl öppnats på kvällarna...

Hum, vad ska jag göra nu då? Ska jag ge mig på Stig Larssons böcker eller ska jag köpa Vivecas andra bok, I den innersta kretsen????

Svåra beslut att fatta. Får bli en promenad med Benson först. Han har ju legat och blivit klappad under tiden jag läst. Åh, så myyyysig han e - och som mammsen alltid säger... Han e inte vilken hund som helst - han är ju SVERIGES SMARTASTE HUND. Om än lite överviktig som sin matte, skratt!

Vilken tur det är måndag imorgon så att man kan påbörja sitt lite, något sundare liv!

Inga kommentarer: