30 september, 2009

Måndagssysslor en måndag

Jag är ju lik katten Gustav på många vis... Gillar spagetti & köttfärssås, rätt rund och mjuk och hatar verkligen måndagar. Därför brukar jag oftast bara döna rätt hem efter arbetet och slappa i hundra nittio...
Det jag kan tänka mig att göra på måndagarna är att gå på ansiktsbehandling, fotvård eller ha en sån där "filafötterna" på egen hand eller varför - ingenting???

Men nu blev det lite skevt i almanackan och fotvården blev idag istället, en onsdag! Och det var lika välkommet det... Tänk att jag blir lätt på foten var fjärde vecka ungefär och det är lika härligt varje gång, blink blink!

Heidi är duktig och jag kan koppla av och läsa skvallerblaskor, recept och vill jag prata så går det också bra! Oftast hinns allt med. Men även här går 60 minuter fort - alldeles för fort!

Inga kommentarer: