27 september, 2009

Jubileumet avklarat... och nu har jag helg!!!

Även om man inte är småbarnsförälder så är det till att baxa sig ur sängen före kl 7 måndag som söndag... Benson bryr sig liksom inte om det här med "helger". Men jag ska inte klaga, vi hann med två bra rundor innan det var dags för mig att åka till jobbet! Problemet med Mr Bengan just nu är att han är väääääldigt sniffig och tikarna har blivit mitt problem - för det tar sån tiiiid för honom...

Men väl hemma - fick han ju lite lördagsgodis av sin matte - en tandborste. Vet inte varför han tar ut det och vaktar - för vare sig jag eller Niclas är speciellt pigga på den där tandborsten...



Men det fick sig en match till slut... Först ska det åmas, kråmas och skällas innan man går till attack!
Sitter här med ont i fossingarna och känner med all butikspersonal - de är hjältar i mina ögon... Jag hör aldrig dem klaga - men det gör jag! Attans för att stå/gå på de där golvet hela dagarna. men i gengäld har en annan en rejäl sittdyna. Nu pratar jag inte om skrivbordsstolen utan rumpan stumpan....
Imorgon får vi utvärdera om jubileumet blev som butikerna ville och förväntade sig eller inte. Jag har i alla fall haft trevligt på kontoret med Sarah Dawn Finer, Divine, Anders Lundin, Robin och Anders Fernett - ja och Alcazar på slutet. Ja, förresten tjejerna i Alcazar har ju inte problem med fossingarna för jäääädrar vilka klackar de stuffar runt i - tjohooo! Inte gnäller de heller...
Nu ska jag kasta mig in i ännu en realityvärld - Swedbanks värld - månadsskifte = lön i microsekunder och sen åker allt iväg lika fort igen, pust!
Synd om mig eller hur?
Men jag har ju shoppat lite också....





Inga kommentarer: