13 september, 2009

Idag är det kulturhusens dag runt om i Europa


Och jag klämmer in mitt bidrag (bild ovan) från Barcelona... Ett hus med Gaudis stämpel...

Känner mig mest lite slö just nu! Men det bör rätta till sig utmed dagen, klockan är ju bara lite över nio.

Solen tittar fram och dammtussarna ligger där de ligger - även om Benson har korta ben och är lite krallig så sopar han inte bort dammet med magen utan sätter mer fart på dem.... Ja, tussarna alltså... Men jag ska nog jaga tag i dem kan ni tro!

Pappsen är på älgjakt i Svanabyn tror inte att de har fått något än men vem vet...

Det blir kanske en sjutaggare som i fjol.... PS. Bilderna har jag "knyckt" från nästkusin Therese blogg. Kika gärna in på den www.lurans.blogg.se!

Näe, om man skulle kavla ut kroppen och läsa ut boken.... Ja, så får det bli!

Inga kommentarer: