12 september, 2009

Update minimum...


Ja så var det då sista lediga dagen... och vips så e den faktiskt slut. Dags att hoppa i lådan och sova skönhetssömn fram till morgondagen - its the Rögleday!

Det är väl allt konstigt när kvällen blir så trevlig att man absolut inte vill ha ett jobb att tänka på imorgon. Men nu är det så, så nu gillar vi läget!

Vad är nu bäst..hum, att hjälpa en god vän att flytta i rappet eller att jobba och smyga runt på Familia? Ja, i mitt fall kan jag säga att min vän hade verkligen behövt all assistans....

Men som sagt, får baka en paj med "kaaanter" så kanske vi är förlåtna för utebliven flytthjälp!

Oj så trevlig kvällen blev då...

Nu har jag proppat i mig alternativ tacos = 2 rostade mackor....

Natti Natti bästa läsare

1 kommentar:

Anonym sa...

varfor inte:)