05 september, 2009

Lenas fest idag...

... och jag är såååå nervös. Knatar runt, runt, runt och tror jag måste ta en CoolDown.

Jag ska ju hålla tal - och det är väl inte min starka sida, tyvärr! För det är viktigt för mig att hålla mitt lilla tal till henne!

Har nu tryckt i mig en pizza och sitter i lugn och ro. Lena och de andra damerna är hos frissan och "lägger/lockar" håret... Mitt e så kort så jag får väl kladda i nåt för att få fason på det!

Ser verkligen fram emot kvällens fest på SundbyGård - men hallå, klänning och höga klackar, hur ska det gå???

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag känner dig rätt så fixar du talet,klänning och högklackat hur lätt som en plätt.Kram P

Maria sa...

Det kommer att gå hur bra som helst! Kram Maria

Sandra sa...

Du var ju snygg som få!
Kvällen pingla nr 1!
Hoppas ni har de gott i Barecelona!
Puss
/S