17 september, 2009

Min dator är lagad...

... och allt är från början igen...

Att uppleva en total havererad hårddisk är inte kul... Snyft mina bilder är "båååååta" (borta för er som inte hör mig säga det här ordet).

Min dag började sisådär när jag skulle hämta bullar till vårt frukostmöte... men det rättade till sig efter en liten stund.

Sen hämtade jag världens häftigaste Benson! Det är så kul när man möts av hans totala glädje och att se den lilla härliga korven knö ihop sig och kuta runt likt en påskhare gör mig så lycklig! Hans skällande är väl mindre charmigt men jag får väl arbeta lite med honom, skratt!

Nu sitter han likt en grisekno med sina bakben på ett alldeles speciellt sätt och knaprar Robur kulor för fullt! Det knastrar så gott, starka tänder har de alltså!!!

Själv är jag mest gäspig och ser verkligen fram emot den här helgen - i lugnets tecken!

Nu ska jag nog rymma upp lite så att Niclas kan ta ett tag med dammvippan imorgon på sin fridag!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Jag vill ha tillbaka Marika på FB NUUUU! Kram o trevlig helg!!
//J

Unknown sa...

Hej Snäckan...så trist med dina kort, det känns sådär tycker jag. Din blogg är så kul att läsa, men det är inget som förvånar mig, du är en mästare på ordbajseri kramis