09 oktober, 2009

Upprättelse... eller vi kallar det korrigering

Ok... sitter då här och ser att jag fått en kommentar att även våra bonusbarn ska med till Mallcuida i maj!

Detta var ju bestämt sedan tidigare MEN vi nämnde inte det när vi hastigt och lustigt tog beslut om datum och hotell över högtalartelefonen....

Niclas första reflektion var såhär: -men ska inte Sandra och Patrick också med? Så var de väl???

Jag svarade då att njae, de sa inget men det lär vi märka - för så blir det...

Min erfarenhet säger mig att när vi (T & L och jag) har pratat om saker förut så liksom - sagt är sagt och då är det så!!

Och mycket riktigt - fick ju just input från ovädret som kommer att storma ner här i början på november att de mycke riktig också ska med! Vilket glädjer oss!!! Ok, erkänner Niclas och Bengan snarkar fortfarande, haha! Men jag vet och talar för oss båda...

De här cool-down pillerna lär utsättas på prov - say no more, skratt!

LÄNGTAR REDAN otur att man inte har pengar att följa med till NY!

1 kommentar:

Patrick sa...

Klart vi ska med! Kommer bli sjukt kul! Och vem vet, syster min kanske kan ta dig som handbagage över Atlanten i vinter? ;)