09 oktober, 2009

Oj som det har blåst...

Men vilken tur - huset stod kvar när jag vaknade imorse! Det är lycka en fredag ska ni veta!

Som det blåste tjooo...

Nu blir det ägg och bacon sen ska jag arbeta med marknadsplanen för Familia 2010 all day long!

Pappsen ringde just och var mycket försenad - flera timmar - så nu får vi se hur SJ löser transporten från Östersund till Dorotea! Heja SJ!

Jag är lite avis på att pappsen får möta vinterriket och inte jag... Jakten kan jag vara utan men hallå riktig vinter det är grejjor det!

1 kommentar:

Therese sa...

Marika du måste ta det lungt och inte jobba arslet av dig på köpcentret, pappsen har skvallrat hur du ligger i å när jag följer bloggen iser jag ju det med... Å miljoner tack, träffade din vördnadsfulle fader å han meddelade att jugge korven var med :-) Kanon! Snön var på upprinningen, så någon vinter kan vi inte skryta med, men i detta nuet börjar det snöa så vi får se hur det ser ut i morgonbitti... Ska ha med mig kameran å fotografera om det är snö - only for you! Och du inser ju att incitamentet att panga en älg blev sååå mycket större med ditt löfte?! *fniss* Allt gott till dig å Benson, så kommer jaktrapport vad det lider!