12 oktober, 2009

Norrköping - Östergötland

Så nu är jag på ett litet litet litet hotellrum, men det är helt tillräckligt för mig...

Är i Norrköping - Stadiums högkvarter och tidigare tillverkades även Polly här men den tillverkningen är flyttad till Linköping. Vill du veta mer gå gärna in på Norrköpingshemsida - för det var mer än jag visste.

Jag har aldrig tidigare varit här, bara passerat!

Har hört att här inte finns någon "cityhandel" utan mer gallerior och köpcentrum mitt i stan - ok erkänner arbetssnack! Men jag är ju här i arbete...

Åkte tåg hit och det var lagom svajjigt faktiskt, arbetade med marknadsplanen och tack gode gud för ångra knappen... Jag raderade flera stycken, gång på gång, men tack vare ångraknappen kunde jag rätta till mina misstag.

Nu ska jag hoppa i bingen! Men först ska jag putta ut linserna som känns fastlimmade på ögongloben och ringa Niclas som precis skickat sms.

Over and out...

Glöm aldrig - borta bra men HEMMA BÄST!

Inga kommentarer: