07 oktober, 2009

Ryck i ögat...

Sovit gott som bara den.... Men oj, missade slutet på min favoritserie Brothers & Sisters (rena turen att jag inte missade hela avsnittet igår).

Uppenbarligen var jag trött så det är inte mer med det, och jag överlevde tjohoo!

Hörde när N rumstrerade kl 5 men jag var inte riktigt vaken utan fortfarande i drömmarnasvärld. Och i drömmarnas värld var det inte så sunkigt väder som det är idag!

Det var på med kepsen och sen dra ut den lilla fyrbenta som inte är så där jätteförtjust i regn. Mot maps som tar hand om honom på dagarna! Mörkt och trist är det och när det är sånt här fiiiiint fiiiiint duggregn är det lite vanskligt - man ser inte mycket. Tur man vet vart man ska helt enkelt!

Nix nu är det mot Hyllange som gäller. Möte med vår nya byrå och det är alltid inspirerande!

Ha en bra dag !

Inga kommentarer: