19 oktober, 2009

Ännu en måndag - snart avklarad!


Måndag är min absoluta - inte gilla dag!
Men idag var det faktiskt en riktigt bra måndag för min del, sov ända till kl 07:00 och det tillhör inte vanligheterna!
Med tanke på att jag igår sov och sov och sov igen är det ett under att jag lyckades sova hela natten utan att vända och vrida på mig!
Har ju haft en mycket trevlig helg och det var lite synd att jag igår var så töttttter och brottades med huvudvärk och avslutade helgen med att sova bort så gott som hela dagen.... Det är lite surt med tanke på det underbara vädret :(
Nu ska jag slänga mig framför Canal + Action och titta på Kandidaten med Tuva Novotny bland annat. En dansk thriller och det brukar Danskarna vara bra på!
Imorgon är det motionera Marikas volanger på schemat och tända en pumpa utanför palatset som gäller. Inte alltför ansträngande eller hur?
Sov gott alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
kul att läsa lite om dig o din hund!
Jonas med lilla Bella