03 oktober, 2009

Härliga tider...

Äntligen helg (men jag har jobbat lite idag ändå...)

Gårdagskvällen blev perfekt med taco och lite vin sen somnade vi båda i vars en soffa och för en gång skull var det riktigt skönt att somna på soffan.

Inte det där stuket med en intatuerad BH på kroppen och äckligt svettig i nacken utan bara sådär hääärligt skön fredagssomning.

Och Benson tyckte nog det var bra för kl sex väcktes vi av att han bet mig i handen vilket betyder att det är dags att gå på "bajsibubbsrunda".

Så kl nio var vi väl som ett pensionärspar utanför K-Rauta... De öppnar ju kl nio!

Kollade garderober och lite annat smått och gott. Man vill ha så mycket men ibland får man ju lugna ner sig, i alla fall tycker nog N att jag bör lugna mig lite!

Förresten så hitta vi nog det vi sökte på den underbara handelsplatsen i Hyllinge, skratt! Varför gå över ån efter vatten? Men Bauhaus har faktiskt inte garderober till försäljning. Men Jula och Familia har ju en massa annat!

Nu är det "tyst för det är dags att ta ut hästarna inför dagens trav" stund här hemma och jag funderar på om jag ska röja lite i någon garderob... Men inte utan att man drar sig för det är snudd på ett heldagsprojekt när jag väl börjar med det. Risken är ju att allt "rasar" ut när jag öppnar garderobsdörren, hmmm. Hur kan jag varit en sådan optimist tidigare som bara packat in och packat in och packat in ?? Konstigt, jag som är så perfekt, pryd och superordentlig om man nu ska lita på allt som är typiskt för stjärntecknet: JUNGFRUN?

Återkommer!

Förresten vilken frukost vi klämde i oss då... Baconrulle fylld med majonnäs, creme fraiche och rå lök och lite pepparot... Heja tjockdoktorn som har så bra recept... Man är ju mätt fortfarande! Bengan nöjer sig med vanlig frulle han...

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh han är underbar Benson, vilken personlighet! kram malin