07 oktober, 2009

Overkligt...

Stiger upp 6, 6:15 - hur kommer det sig att jag inte var på jobbet förrän närmre halv nio, hmmm... Jaja, i gengäld var jag där längre så det går väl på ett ut!

Kvällen har gått i ett - vi har tränat en sväng och sen blev det titta på tv och käk och nu hänger den där Mr John Blund i ögonlocken igen.

Säger natti natti och återkommer imorgon! Imorgon är det jobb, möte på banken sen får det väl bli en promenix eller nåt - nä just ja... Imorgon är det städdag men jag har fått ett extrauppdrag - alldeles eget uppdrag - ta hand om stryktvätten och kanske rent av boxa mig fram i det där lilla extra rummet.

Ja, för er som följt bloggen ett tag - skakar på huvudet och tänker... jaha, var det inte hon som skulle stryka upp vartefter...

JODÅ ni har såååå rätt sååå rätt - men tänk om jag varit perfekt alltid haha, så tråkigt det hade blivit/varit!

Ps. Har jag berättat att vi äntligen har fått en leksaksbutik som ska öppna på Familia Köpcentrum? Tjohooo det har tagit sin lilla tid men i november är den på plats!

Natti

1 kommentar:

Gith sa...

Du är perfekt och allt annat är tråkig. Strykningen finns kvar så fint så...den lämnar inte dig utan väntar snällt till den blir uppstruken.; =)