09 oktober, 2009

Fredagar kan allt vara härliga...

Så då var Mallisresan beställd skratt! Man e som en liten pensionär - ok kanske lite mjuk och rund i formen men kort i alla fall... Och den årliga Mallisresan är bokad - say no more, haha! Varför bryta en trend?

Sen gillar vi ju att förena nytta med nöje så nu får vi både träffa Lena och Tommy och åka på semester med dem, haha! Ska bara bli spännande att se vem som får balkongen bakom palmen... Ok,erkänner - internt men jag lovar att förklara om det krävs!

En härlig fredag med marschaller tända precis som jag gör varje fredag när jag är hemma (ok ännu ett pensionärstecken, skratt)! Men jag älskar tända ljus och snö och så vidare...

Jag har ju släktingar lite här och var både i Sverige, Österrike och Schweiz och kanske merstans men långt ifrån kontakt med en bråkdel av alla. Tack var bloggensvärld eller rättare sagt internet så har jag äntligen fått lite mer kontakt med Lurans mamma Therese! Ja, utan att ha träffat henne närmre går det inte att med ord beskriva så ... jag bara säger... att jag är glad att hon är min släkting!

Vi har en liten utmaning jag och T... Hon skjuter en älg och jag levererar en doft efter önskemål och som tack för det får jag lite vinterbilder... Hum, den ekvationen förstår nog bara jag och T. För det är inte många skåningar som gillar snö som jag inte. Men .... Jag ska förklara sen...

Nu ska jag zippa upp mitt goda vin för att klämma ner mig i bingen med en redan snarkande varelse och hund... Imorgon ska jag köra mammsen som ska spela golf i Danmark, allt för att hon ska få ta sig en lille en i Hornbaek till "frokost"!


Men mina föräldrar har alltid ställt upp på mig så det är väl dags för mig att återgälda en mikroskopisk del, och jag gör det så gärna!

Natti!

1 kommentar:

Sandra sa...

Du glömde det viktigaste! Tommy, Lena OCH dina bonusbarn! hmm