05 oktober, 2009

Dagen efter kanelbullens dag...

Då var det måndag och jag hade tid hos tandläkaren! Jag är LÖJLIGT rädd för tandläkaren som dessutom är min väninna! Agneta är hur bra som helst men det är så tråkigt att träffas under dessa omständigheter. Jag är verkligen rädd... det var som hennes härliga sköterska sa idag : -men Marika har du inte kommit över detta än? Du vet ju att det aldrig är så farligt...

Nåväl - några hundralappar fattigare, renare i munnen (tandsten bortputsad och allmän tandputs rikare) så var det inte så farligt...

Men som sagt - andas ända nerifrån magen och ut genom näsan... Ja, det är mäkta svårt annars för det känns som om de parkerat en 18 meters lastbil i munnen när de håller på!

Konstigt egentligen... Var gång man ligger där och gapar känns det som man måste akutsvälja och att det kliar i gommen och så vidare... snacka om pssssssykologiskt!

Arbetsdagen försvann lika fort som vanligt och det orkar jag nog inte gå in på men tiden går ibland alldeles för fort och jag känner att jag inte är så uppdaterad som jag egentligen borde vara.

Nu väntas det Kassler Creole - lovar att göra ett utlåtande imorgon. För om sju minuter måste jag bara bänka mig framför Livet i Fagervik - dessa knasbollar och ibland tragikomiska människor i programmet!!! Men skoj e det... Och ja just ja... Mrs Anka kl 21! Och kvällen är räddad!

Over and out!

Inga kommentarer: