24 november, 2009

Ser fram emot "lunchen"...



För på lunchen idag vankas det fotvård - och det är så skönt!
Sen åker man tillbaka till jobbet och gör ett ryck fram tills dess att det är dags för en tripp till naprapaten. Det som en gång var krokigt, skall nu rätas upp en gång för alla. Känns bra - nu är det bara ansiktsbehandling och viktminskning eller varför inte en total make-over som fattas, skratt!

Fattade ett beslut igår och det blev vaccination - men det tog emot - det var som Lurans mamma skrev - ont krut förgås inte så lätt och "vi Erikssons"...

Ja, det där sista är lite luddigt men tack och lov har jag inte varit sjuk så ofta och därför tror jag att jag kanske gör mig själv en björntjänst genom att spruta in ett extra immun... Åh... jag vet ludde ludd skrift.

Men i vilket fulla fall som helst köpte jag informationen om att svinis kan jämföras med Spanska sjukan och in åkte vaccinet med buller och bång!

Har inte fått några biverkningar än men det kanske kommer, vad vet jag??

Så det var morgonens dikt - nu ropar jobbet och just ja, har ju lite tvätt som skall hängas innan jag far iväg!

Ha en härlig dag i höstens tecken

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att du tog sprutan så du slipper bli sjuk...det går på vårt dagis nu och den lilla tjejen fick 40 graders feber och fick åka till akuten. Läskigt är det. kram kram malin