21 november, 2009

Benson väckte mig flera gånger imorse

Och tyckte att jag hade sovit färdigt - men jag är så makalöst trött hela jag, pust!

Igår på jobbet var jag som en zoombie, ohågad och lite halvirriterad, och inte kan jag förstå varför. Många runt omkring sa att de var trötta och frusna - har jag missat att det var fullmåne eller nåt?

Ialla fall blev det en pizza & två öl och när vi kom hem somnade jag i soffan. Underbart fredagssällskap men jag bara orkade inte vara vaken!!!

Nu sitter jag här med en kopp kaffe och försöker vakna till liv för idag ska vi ha operation tömma Niclas lägenhet på prylar... Men oj oj oj vad seg jag är - varför?

Sen har vi fått tillökning i Bjuvs Kommun - Grattis Maria och Kalle och storasyster Tilda till lillebror Erik!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Har du tagit test? Sorry, men...
Puss på dig!