10 november, 2009

Efter gårdagens spidermöte...


... så började jag med uppdrag SPANING EFTER FÖR STOR SPIDER innan jag tassade ut i köket... För den kunde ju sitta och liksom vänta ut mig...

Men hellre det än att den kröp upp i min säng när jag sov!

Ok - kusten klar och det blev en morgon som kanske var sisådär lyckad men det löste sig under förmiddagen, skratt!

Marknadsmöte med mina kollegor och det var faktiskt en rätt informativ och bra mötesdag. Ibland tycker jag att det kan vara segt, allrahelst om man har fullt upp arbetsmässigt. Men men...

Efter mötet - mot Lindab Arena för att käka lite gott (Gås blev det, gott!) och kolla hockey. Men som jag skrev på Facebook.... Musiken är väldigt bra i arenan men den här hockeyn förstår jag mig inte riktigt på!

Att det sen blir fotbollsresultat... Ja, för inte hör det till vanligheterna att en hockeymatch slutar 0-0 ens efter förlängning, eller?

Näe, men vi hade trevligt i alla fall även om vi var några färre deltagare än vi skulle varit.

Att sen ta sig från arenan var ju en upplevelse i sig... Vissa blir ju exalterade av sport men idag kände jag pulsen steg en aning på vår annars lugna regionchef när han skulle ut från parkeringen.

Nä väl hemma återupptog jag jakten på den där värsting Mr BigSpider utan större framgång - på gott och ont faktiskt.

Inga kommentarer: