05 november, 2009

Sådan mor sådan dotter....


Nu e hon här!!! Finally och vi har redan haft många skratt - det här blir bra!

Sandra (bonusdottern) ligger under en filt och sliter sofftyg, Niclas sitter och häckar framför sin dator och jag min...

Skumt!

Men vi har precis varit på en föreläsning som var så bra så nu måste det sjunka in lite... Och vi har ju många dagar kvar tillsammans!

Med en god vän kan man sitta tyst utan att det känns obehagligt!

Bekväma jag fick mig måååånga tankeställare och jag har ju faktiskt lyssnat på arm- och benlösa Micke tidigare...

Gå gärna in på hans hemsida och läs mer!

Tack till alla er som skrivit snälla rader och uppmuntrande ord gällande min "barnmorska" som heter ULRIKA, ha! Läste just i ett inlägg att hon ångat på likadant tidigare, alltså ren och skär dumhet inte okunniget, eller???

Näe, nu ska jag softa med odjuret som faktiskt ätit lunch i Lindab Arena och frågade vilka som spelade där... Hm,Rögle sa jag.... Jaha sa hon - då spelar de inte i någon högre serie eftersom de va ett okänt lag...

Dagens bästa - kan man komma högre än Elitserien i Svensk hockey??

Goooo Sandra!!!!

1 kommentar:

Patrick sa...

jag blir så stolt över min syster ibland... typ