11 november, 2009


Känner mig lite som en prickig korv just nu... Min fyrtioåriga hy rättade upp sig ett tag men oj oj oj oj vad alla tonårsfinnar/blämmor blossat upp igen.

Men just nu är det nog mest fokus på att jag är så ljushårig för det är väldigt många som kommenterat att jag är ljuuuuus.
Men det känns helt ok med för ljust hår men det här med min obehagligt prickiga hy är inte alls kul. Kan nästan föreställa mig att det är samma känsla som de som drabbas av munherpes får när det blommar upp.
Först kommer finnarna.... sen en MARIKA på det, usch!
Ja, och muffins är ju inte att tänka på - utan det är liksom bara en bild för att visa hur jag känner mig just nu.
Idag fattade vi även ett tråkigt beslut - och det var att ställa in vår Familia Award i år :(
Uppriktigt trist men det var för få anmälda helt enkelt...
När det mailet hade levererats och jag kan tänka mig att det rådde lite surr i butikerna låg jag som bäst och fick massage och det var så skönt. Har ju fått avboka min massage vid två tillfällen så det satt fint. Däremot var jag som en liten fällkniv när jag skulle resa mig upp...
Det får bli ett naprapatbesök och jag har väntat på detta... Men det blev uppenbart att det krävs handling nu och inte bara tankar på naprapatbesök. Men oavsett - massagen var härlig och nu kan jag iallafall gå upprätt.
Nu till drömmarnas värld, asch jag tar Fablernas värld - den minns ni kanske?

Inga kommentarer: