09 november, 2009

Mörkt och lite kallt faktiskt...

Äntligen måndag!!!

Eller hur?

De som känner mig vet att måndagar absolut inte är min favoritdag utan helt enkelt bara ett måste enligt kalendern som start för en ny vecka.

Men jag ska inte klaga, för en gång skull, utan bara kallt konstatera att det är som vanligt och att helgen varit bra. Mycket bra till och med... Har ju haft älskade odjuret här och blivit upplyst om finessen med Gosh läppglans MED spegel och MED belysning. Allt i ett, eller kanske rent av 3 i ett som ett Kinderägg... Säger som hennes pappa brukar säga: -JISSES!!!!!!

Helgen har för övrigt varit lugn och jag kan väl sälla mig till gruppen som mest har slappat och inte tänjt muskulaturen i onödan denna helgen.

Men ibland e det skönt.... Konstigt att man avslutar söndagskvällen med att planera vad vi ska bjuda gästerna på för mat på fredag... Konstigt tiden går fort när man jagar tiden på det viset.

Det ska hinnas mycket innan dess... Nya förvaringshyllor i skräp/strykrummet, generell uppröjning, massage, hockey och marknadsmöte och lite annat. (Konstigt att jag inte skrev en enda punkt om träning.... vad kan det bero på?)

Är väl som med innehållsdeklarationer - det som står först är det som det är mest innehåll av...

Inga kommentarer: