06 november, 2009

Många frågar...

... om inte jag vill ha barn?
Vill är en annan fråga - klart man hade velat för några år sedan men inte nu...

Jag har ju redan en dotter på 21! Snygg, väluppfostrad och tokig och jag tror i nuläget med ganska fyrkantiga ögon....

3 st Johan Falck filmer avklarade och hon hinner ikapp den fjärde filmen imorgon så att vi på söndag tillsammans som en riktig mönsterfamilj kan se del 5 och 6.

Naturligtivs efter en gemensam, vitaminrik och välbalanserad frukost och vem vet en tur i naturen. Bengan gillar ju skogspromenader... Och mest troligt lär vi behöva lite friskluft efter vår pubrunda, för en sån måste vi ju ha!

Vem vill sitta med plastisarna och hänga, haha!

Nu ska vi göra som alla andra barnfamiljer (ironi - verkligen, tro mig!) käka tacos, det är ju fredag! Och vi gör vårt bästa för att stötta Santa Maria, enbart därför!

Bengan tycker att bonus Sandra e bra - hon e kelig och gastar inte en massa i onödan som den där Mr Husse och Mrs Matte. Att hon sen gillar att softa mitt mellan pluggandet och filmtittandet är ju hundra!

Education är viktigt....

3 kommentarer:

Gith sa...

Haha, ja visst är det härligt med vuxna barn,,kan bara hålla med ;=)

Therese sa...

Åhhh jag blir allt lite avis, undrar just om man kan byta in Luran å få en "färdig" dam istället?! Önskar dig å benson en toppen helg, hoppas du kryar på dig å hälsa modern och den heliga gudfadern! Kram

Therese sa...

Åhhh jag blir allt lite avis, undrar just om man kan byta in Luran å få en "färdig" dam istället?! Önskar dig å benson en toppen helg, hoppas du kryar på dig å hälsa modern och den heliga gudfadern! Kram