19 augusti, 2009

Skön morgon...

... det bidde en lite powerwalk med N i morse och det var skönt, såhär i efterhand!

Sen jublade jag högt när han hade högläsning och berättade att bonusdottern S hade kommit in på kriminologin - thohooo... Hade jag kunnat hade jag gått på händer, gjort frivolter o s v...

Bonusdotter med kompisarna på Gran Canaria
Nu fick det räcka med (tack och lov, kanske, för någon vidare gymnast har jag aldrig varit) att jag skrev några rader till henne och gratulerade! Ohhh, i somras när hon var på besök hade hon just fått beskedet att hon var reserv till just det hon verkligen ville läsa... Skulle hon ut igen som reseledare, läsa "bort" en termin eller två på något som hon inte brann för eller vad?

Ja, tankarna var många och lösningarna just då var inte speciellt attraktiva eller finurliga...

MEN RÄTTVISA HAR SKIPATS!!!

Så nu sitter jag på jobbet och funderar vad jag ska göra först... Men medans jag tänker på det får det bli en "dela ut tidningar runda i köpcentrat".

Over and out

Inga kommentarer: