23 augusti, 2009

Hur kan 10 år gå så fort???

Intalar man sig... och vips så har fredag, lördag och nu snart söndagen bara tagist slut!!!

I skrivande stund visar klockan snart halv sju och HiF möter Gais... Läste just på hd.se att det varit stökigt värre, vilka supportrar är det tro??? Näe, just det knappast några som har fotbollsintresse utan knasbollar som gillar att bråka och ställa till. Grrr!

Som sagt denna helgen har varit lugn och väldig skön... Mest tvättat, putsat fönster, grillat, krattat rabatter och sen några rundor med Benson bus! Så egentligen har man ju gjort sånt som måste göras men hey... Sofftyget har fått sig en runda framåt kvällningen, det är ett måste!

Nästa helg blir det andra bullar, inte lugnt en stund tror jag... Brunch, BjuvsFestival och sen fyller jag de magiska 40 haha!

Hur ska jag hinna allt jag skulle göra innan jag fyllde 40???

Och hur i håken kan jag minnas min 30-års fest i BanckskaVillan så väl, det känns så nära, hum?? Den festen var så kul... Jag vill fylla 30 igen - och ha en repris!!! Men hur kan 10 år gå så fort!!!

Det blir liten annan variant nu vid 40-års firandet.... Så jag får ta igen det här med stora festen när jag fyller 50 - men låt mig först fylla 40 innan vi planerar det, haha!

Men snart är det mot Barcelona som gäller men först en garanterat rolig fest för Lena som fyller de där magiska 50 - och hur kan hon fylla 50??? Men som sagt det är ju bara siffror!

1 kommentar:

Therese sa...

TAck tack! Måste ju föra våra eminenta gener vidare ;-) Hi,hi. Och du ska visst bli "vuxen" nu, men du vet ju att man aldrig är äldre än vad man gör sig... Massa kramar!!!