31 augusti, 2009

Enda gången man blir miss ärta...

Ja då var det dags... att fylla 40! Och det firades med buller och bång och en liten brunch hemma i trädgården.
Var lite utspökad - mer än vanligt - men det var inte sådär farligt som jag var rädd för att det skulle bli. Tackar vi för!!!
Det var tänkt att jag skulle få åka Cadillac i kortegen kl 15 men det satte festivalgeneralen stopp för - så det blev poliseskort istället! Ja, det låter inte bra - men det var bara att jag slog följe med Harry Haffa och Tusse Batong och gick först i karnevalståget istället...
Liksom visade vägen och höll takten lite, kan man säga!
Men oj, så kul jag hade - och nöjd med förmiddagsbrunchen hemma hos mig - tack alla som kom och uppvaktade mig.

Och som vi säger LIVET BÖRJAR VID 40!
Sen är det ju inte alla som har ungdomsfinnar vid 40 men det har jag
(inte för att jag är speciellt lycklig för det men hey, förstå....)

Benson var ju inte med på festen - men dagen efter fick han prova min outfit och ta fram sin feminina sida ;) Men vad gör man inte för lite godis!

Inga kommentarer: