16 augusti, 2009

En någorlunda aktiv söndag

... och så kan det ju bli när man somnar istället för att ta sig ut till Rockfesten i parken...

Men det blev lite aktivitet i min lilla trädgård istället och jag hade ju Benson till hjälp, skratt!

Den lilla blå plaskdammen är nu bortplockad (tack pappa Sprinzl för all assistans!!). Sen monterade jag och Niclas en IKEA byrå och var väl beredda på att vi skulle behöva röka fredspipa eller något. Men no no no... alla skruvar, spik och brädbitar var på plats och vi var lugna, metodiska och ovanligt sansade, haha! Så nu har vi en byrå kvar - men man behöver väl inte göra allt idag???

Efter en välbehövd dusch slappar jag och njuter av lugnet... och hoppas innerligt att Liverpool spöar Tottenham idag för annars är det nog läge att fjutta på den där fredspipan haha!

Nä nu ska jag kavla ut mig och slita på sofftyget en stund!

Inga kommentarer: