26 augusti, 2009

Lunch ute - och utomhus...


Idag blev jag bjuden på lunch av en mycket god vän - tack M! Önskar bara att vi kunde haft en "heldag" tillsammans för när vi väl kommer igång är det så mycket som ska pratas. Just nu är det väldigt fokus på mig av olika anledningar... Men jag tror och hoppas att M står ut med det just nu, skratt!

Vi slog två flugor "i en smäll" och körde till Åstorp. Det var dags att lämna in min dator som helt har spårat ur :(

Så vi provade på Hotel Rosenlund eller som vi i vanliga fall säger: Vita Villan. Har bara besökt Vita Villan när det har varit Torpardagar i Åstorp - och då har jag nog haft lite mer promille innanför västen och inte har jag ätit något heller, inte där i alla fall!

Men det var en god lunch - mumsigt! Och extra skönt att sitta utanför arbetsplatsen, faktiskt! Sen i gott sällskap ute i friska luften = WUNDERBAAAAAR!!!

1 kommentar:

Maria sa...

Kan bara instämma!
Kram på dig