19 augusti, 2009

Kväller...

Idag visade klockan lite senare än det var tänkt när jag skulle hem från jobbet men så blir det ibland!

Det är ju BC-möte imorgon och jag vet att just en av butikscheferna som ALLTID kommer till undsättning när jag flåsande håller på att plocka fram har semester... Ja, då får man allt förbereda lite dagen innan!

Ja, jag la t o m ut lappar på golvet så att den som kommer först ska putta på kaffet - ok erkänner det är till att vara lite väl övertydligen men ibland är det ett måste för att det ska bli gjort. Förr var jag alltid på plats vid sju för att förbereda inför mötet men det har jag lagt ner...

Och eftersom jag inte fortsatte stryka häromkvällen var det ju del 2 - idag.... Och gissa om jag fått många goda råd på Facebook för att slippa eländet... Allt från strykfria plagg, skjuta det på framtiden eller rent av gå runt i hur skrynkliga kläder som helst!

Tack, känns alltid bättre när man får sådana goda råd!

Inga kommentarer: