24 augusti, 2009

Sista måndagen som 39 åring, hehe


Och inte är det något att fira, skratt! Men lite tänkvärt om man vill vara lite djup och filosofisk...

Sitter just nu och känner negativa vibbar från soffan jämte... Till GME:s stora lycka leder Aston Villa just nu men enligt en något "färgad Liverpoolare" grymtar att det är sämre domare i denna matchen än i gårdagens HIF match...

Och vad vet jag mer än hur LFCs klubbmärke ser ut - ja, och naturligtvis känner jag igen spelare som Torres och Gerrard men i övrigt vet jag inte...

Annat var det när förr! Då var man mer "mä i matchen som det heter"...

Jag är ju i stort sett uppfostrad på Olympiafältet - även om det är svårt att tro -och man var med i ur och skur när mammsen tränade fyra till fem gånger i veckan. Men frisk luft har väl ingen dött av...

Ohhh... nu e det mutter mutter och jag känner att jag inte kan koncentrera mig riktigt....

Men såg att GME redan kommenterat på FB. Och just nu i 53e minuten leder Aston Villa med 2 mål över LFC.

Tror jag gäspar och hoppar i bingen - snarkskena i näsan och öronproppar!

1 kommentar:

Sandra sa...

Livet börjar vid 40 har jag hört! Du har det bästa framför dig:)
Puss och kram!