27 augusti, 2009

Gympapasset på Ica Maxi och CityGross

Avklarat pust... nu e det bara duschen kvar!

Här behövdes vare sig pulsklocka eller instruktör... Det var bara att fräsa på med kundvagnen. Först en runda på City Gross och sedan ICA Maxi. Det är nog bland det tråkigaste jag vet faktiskt, att handla mat! Det ska plockas ner i småpåsar (frukten) - ner i vagnen - upp ur vagnen på bandet och sen ner i påsar igen... Och ur vagnen - in i bilen - ur bilen och sen omfördelning i kyl, skafferi och så vidare!

Och ja, jag vet att det finns självscanning - men jag glömmer bort det varenda gång... Och tar jag en sådan här självscanning så tro mig, jag glömmer alltid bort att "skjuta på eankoden" och packa ner det på en gång så det är nästintill än jobbigare för min del.

Ja, som man kan prata om det här med inköp av det som vi alla behöver - MAT!

Men allt detta som sagt utan instruktör, och hur tråkigt det än är så gör man det...

Hur kommer det sig då att man inte tar sig ut i löpspåret - för det är ju också ett måste???

2 kommentarer:

Cathrine sa...

jo. min vän det beror på att löpspåret är ännu tråkigare.... : )

Carina64 sa...

Jaså du har också börjat gympa på Maxi? Det gör jag på torsdagar och det är skitjobbigt. Helst grönsaksdisken! Jag är helt slut efteråt. Men det känns ju bra att vi nu är två som har ett sådanat avancerat gympapass!!! Vi ses på Maxi! Carina Olofsson