29 december, 2010

Skam den som ger sig! Då har läkaren gjort ett utlåtande och inga polyper som hängde ivägen (synligt) och öronen var ok och halsen dito.

Så det var husapoteket som gällde med en uppboostning av Rinexin och Nasonex som är receptbelagt.

Tycker nog att jag känner mig bättre faktiskt!

Vilken tur! Hade varit jobbigt om jag skulle sitta och må tjuvtjockt på nyårsafton...

Men jag hade tur igår, för du använde jag nästäppan och mitt läkarbesök som giltigt skäl att inte vara med på gympan. Allrahelst som jag fick följande sms igårkväll:

-Kommer du inte i gymkläderna?

Ha, jag replikerade direkt och planerar att servera avsändaren något riktigt smarrigt på nyårsafton, hihi! Hon ska allt få för det där syrliga sms:et...

Det är ju jullov fortfarande, eller hur var det nu?

Inga kommentarer: