03 december, 2010

Äntligen fredag

Vad skönt... min näsdäppa är kvar men det är inte något att pipa för! Men jag har lite grus i ögonen och kan inte förstå varför. Jag kanske kan skylla på näsdäppan, eller??

Oavsett - fredagskänslan finns redan i kroppen!

Idag måste jag tacka den fyrbenta lilla Benson som i vanlig ordning gör precis likt ett flygplan varje morgon.... Han tar sats från hallen sen hör man tick, tick, tick i en accelererande hastighet som avslutas med att han hoppar upp på min sida i sängen och tar tag/nafsar i handen.... Det i sin tur betyder - upp och hoppa, it´s time for me to get out! Fattar inte att han alltid attackerar mig i första hand och inte gör en ansats att väcka Niclas först? Hm, måste nog lära om, lära rätt inför 2011.

Men varför denna långa utläggning? Jo, det var så att jag missat ställa klockan... Men vi behöver tydligen inte någon klocka. Detta borde jag iofs veta eftersom han väcker oss samma tid på helgerna...

Inga kommentarer: