21 december, 2010

Då var det onsdag....

Min fina julkrans, tyvärr gör inte min mobilkamera att färgerna kommer till sin rättvisa. Tack världens bästa florist som förgyller både min vardag, mina fönsterbänkar och dörrar!

Och eftersom "min lilla tävling" inte hade någon större "hitrate" avslutar jag den med att säga följande:

And the Winner is: Bonusdottern

(notera att här är det inte någon somhelst typ av nepotism eller så som gäller, utan helt och hållet hennes engagemang som avgjort det hela!).

En hedrande andraplacering till M som var först med att lämna in ett bidrag och jag vet att hon är en fighter och inte kastar in handduken denna gången utan ger min nästa tävling en chans, eller hur?

Ja, ja, det här med en andra tävling måste nog kluras lite till på, för som sagt, två tävlande när jag vet att det finns massor av smarriga recept som ni vill delge mig! Skärpning ute i cyberspace!

Nu ska jag nog ta och jobba lite mellan snuvningarna... Inte kan det väl vara kvalsterproblem jag har? Näe, det måste vara en hederlig förkylning som inte vill ge me sig, eller?

Inga kommentarer: