22 december, 2010

Arla morgon...

Idag är det dags för den årliga julfrukosten som jag och min vän på Interflora har precis innan jul... En egen lite tradition för att hinna prata lite med varandra...

Blir inte mycket av den varan när hon har som mest att göra. Hon är där när jag kommer (från det att man kommer in i huset) sen är hon banne mig där när jag går hem och fram till stängning om inte längre. De här julgrupperna ska ju produceras också...

Så det är fin, fint med en liten pratstund med extra god julfrukost med allt vad det innebär. Ja, vi har en tendens att överdriva men det är så det ska vara! Det som blir över får slinka ner senare under dagen, hehe!

Så nu rusar jag, konditoriet har jag redan varit på och hämtat färska bullar. Hade tänkt lyxa till det med lussekatter men de var i bakugnen så jag var för tidigt på bageriet... Mycket synd - vi älskar ju lussekatter!

Inga kommentarer: