20 februari, 2010

Studiesyfte...

Idag är det mot GeKås i Ullared, stort stor skratt!

Jag shoppar sällan i vanliga fall och det här med Ullared har aldrig varit min grej, skratt, min väninna som är Shopoholic (fast hon förnekar det) kan det här med att handla, hitta och syna och tycka till om butiker.

Hon hade uttryckt till Niclas att jag hade lite av manligt beteende när jag var i affärer - näsan högt, siktet rakt fram - noll sidoseende, vevandes med armarna rätt in i butik och snabbt ut igen.

Och jag säger inte emot! Haha! Vad har jag gett mig in på?

Det måse varit vinet och det här med badtunnan som lockat, eller? Ja, ni läste rätt, det är övernattning också.... Mr Ullared är smar han - han skickade ut till alla som är med i Klubb Ulla (småroligtnamn) att man i januari och februari 2010 kunde hyra en fyrabädds för ynka 200 riksdaler.

Ja, ja, jag ser det som sagt som en studieresa och låter mina tre väninnor handla av bara farten när jag lite mer metodiskt kollar hur personalen gör, exponeringar och ja, jag kommer väl hem med fryspåsar jag också!

Blev i alla fall lite badminton igår och det var skönt men det känns i kroppen tycker jag, hmmm!

Nu blir det frulle och mys med Niclas och Benson...

PS. Min bil var för liiiiiten tyckte de andra - för man får inte plats med det man handlat som de sa... Hmmmm, vad har jag gett mig in på???

Inga kommentarer: