25 februari, 2010

De é gött å leva....



Igår när jag körde hemåt spelades en så bra låt på radion och allt kändes så himla bra helt plötsligt! Till och med lite dans-moves i bilen och nynnande - högt och skränigt - men oj vad glad jag bara blev för allt helt plötsligt!
Först och främst kan man tacka radiosporten och även sportproducenterna på SVT - för de spelas så bra musik i alla klipp med återblickar på framgångar, blod, svett och tårar!
Säger som prästen i Bjuv sa en gång på midnattsmässan på julafton:
- I Rom står Påven och här i Bjuv står jag....
Och så är det.... I Bjuv finns jag och har då så förbaskat bra just nu!
PS. Ok, medger att det inte kan gå fort nog tills dess det är dags för Dublin - och innan dess blir det Oslo, Stockholm ja och banne mig Köpenhamn också....
Tänk på att ett gott skratt förlänger livet - och gör det du mår bra av medans du hinner....

Inga kommentarer: