22 februari, 2010

I hate monday´s

Vilken dag - lång som en bara den...

På jobbet var det lugnt och fridfullt - haha - ända tills dess att min nykära chef stormade in med sina två småkillar, skratt! Men min kollega har koll på det här med barn, för det kan man inte belasta mig för att ha. Så han hanterade dem mycket bra medans chefen gjorde en blixtvisit.

Men i och för sig det livade upp det lite såhär en måndag. En måndag seg som tuggummi!

Tror att det handlar lite om att jag var trött efter helgen och att förkylningen inte riktigt lämnat kroppen.... Eller så kan det vara att jag är lite småirriterad, kanske, kanske inte...

Just nu är jag lite av Dr Philippa på vårt lilla kontor men nu börjar det rätta upp sig och ordningen är snart återställd igen = 100 % skönt. Härligt med glada människor runt omkring på dagtid igen!

Inte många knop efter jobbet idag - blev lite träning och kvällsmat sen slappa i hundra åttio!

Nu ska jag lägga mig framför dumburken en liten stund.

Inga kommentarer: