21 februari, 2010

Home sweet home

Idag var kände jag mig som jultomten när jag kom hem med alla saker från min lilla Ullaredstur, skratt! Så mycket saker - och bara bra att ha saker, skratt!

Tror nästan att Niclas tyckte det var "lika kul" som jag... nästan... Benson var mest glad för sin reflexväst och den lilla godisbiten, sen nafsade han mest runt med papperspåsarna en kort stund.

Nya gardinen e redan på plats och våra nya sovkuddar ligger redo i den renbäddade sänge och väntar på mitt huvud. För inte har man sovit mycket i natt inte.

Badtunnan igår var en upplevelse. Tänk vedeldad badtunna och stora snöflingor som singlade ner... Ölglaset på en flytande bricka... och den största händelsen var nog att snudd på alla av oss rullade oss i snön. Vissa mer graciöst än andra.... Jag var nog den där andra!

Men vi har haft så kul och tiden har gått fort!

Inga kommentarer: