10 februari, 2010

Bilar....

Idag måste lilla helvetesröda Lucifer åka till verkstaden... Förstår inte varför allt händer just i januari och februari och jag förstår heller inte varför jag är så fattig just nu!

Helt ärligt, har nog aldrig varit såhär fattig ens när jag var solo, hum, kan någon ha kapat mitt konto eller nåt liknande?

I vilket fall som helst måste bilen in till någon teknisk kunnig då det lyser en ABS lampa och texten i färddatorn säger "ABS System Faulty". Förresten säger och säger, lyser som stora varningslampor i min lilla lilla bil.

Idag är det dagen före - den stora shoppingdagen - och jag vill lova att det är bra erbjudande i butikerna. Men hur funkar det när man inte har gryn? Jag bara säger... det kvittar hur billigt det är - har man inte pengar så har man inte!

Kram till alla och kom ihåg.... Det är bara 15 dagar kvar tills jag får lön, skratt!

1 kommentar:

Therese sa...

Tack rara för värmande ord, idag känns det mycket bättre när det fått sjunka in lite. Huvudsaken är ju att bebisen mår bra :-)Ut kommerr den lille j-keln med säkerhet på NÅGOT sätt, just nu spelar den trampolger med mina inre organ så jag är nästan beredd att byta den mot din trasiga bil... *Nappar du?!*
Och jag är övertygad att du är något på spåren, för på mitt lönekonta har dett på något mysko sätt försvunnit slantar i rasande fart, jag tror att bankerna försöker täcka upp sina uderskott genom att dra så fian och hederliga medborgare som oss vid näsan *ler* Ha det gott, å åter igen tack för att du påminde mig om mitt sega släkte!!! Kram