07 februari, 2010

Spegelbild....

Idag när jag och Benson var på en liten runda så vips... mötte vi minsann en Västgötaspets och det tillhör inte vanligheterna här i Bjuv inte!!

Det var en hane som var 9 år och satte lillbenson på plats med ögonen kan jag säga, skratt! Det är något speciellt när det är samma ras som möts. Kul att analysera faktiskt. Sen än roligare var att tjejen som äger hunden hade sin kamera med och tack vare dagens teknik har jag nu fått bilderna. Så tack Felicia Eriksen, för fina bilder!










2 kommentarer:

Felicia Eriksen sa...

Gud va glad jag blir när du säger att du gillar mina bilder! Vi kommer säkert att träffas fler gånger när vi är ute på promenad :)
Man vet ju aldrig om det blir fler bilder på våra vackra hundar!

Carina sa...

Åååååhhh min fina "hundralapp" (borde varit på en tusenlapp minst istället)... du har väl inte glömt att han bor på en sådan... ?! Växten som finns på den är ju just en Bingel. Han är så lik sin pappa, tycker jag.
Kul att ni råkades och hoppas att Baltazar och han kan leka på riktig någon gång.
Puss på dig Benson och kramar till dig... ler...