28 oktober, 2009

Vissna dagar


Efter en god natt sömn kände jag mig ganska ok... Ja, får väl erkänna att jag vaknade till när N kom hem och han fick väl sig en duvning när han väl rörde sig i sovrummet... Men hallå, man kan väl få va lite gnällig sådär mitt i natten när man känner sig hängig???

Tack och lov är man ju inte långsint, hehe!

Ingen större aktivitet i morse mer än vattna rundan med Benson sen var det mot jobb i full fräs i min lilla Röda Lucifer! När jag väl kom på plats.. Datorn startad, radion i gång - nä, vad händer??? Jo, näsan börjar töa...

Vilken tur att vi har ett Apotek i huset och att jag fick mig en skvätt kaffe hos min vän Maria. Dagen var alltså räddad!!!

Nu är arbetsdagen avklarad och det är mörkt och dystert ute... Hör också att det är regn som faller, hmmm, tänk om det åtminstonde hade varit snö som föll från ovan!

Men ack nej, så var det ej!

Inga kommentarer: