25 oktober, 2009

Det lär ju inte ljusna idag i alla fall

Vissa dagar är så grå grågråååååå - och idag är det en grå dag...

Men jag har ju inte mycket att klaga på - fått god mat serverad hos N:s föräldrar och sen en liten efterrätt på det och som grädde på moset slipper jag kolla matchen Liverpool vs Man United - så vad har jag att klaga på i detta mörker, skratt!

Sitter just och lapar en hederlig kopp kaffe med mjölk och funderar på allvar att ta tag i de sista räkningarna (ja, för denna månaden alltså)...

Fick just ett sms av bigboss med en kommentar om resultatet 2-0, måtte det vara vinst för LFC han menar - han vet ju att inte jag är någon hejjare på det där och att det är Niclas klubb... och eftersom han själv håller på ett lag som inte ens är i närheten av Premier League så....

Men jag lär bli varse när Niclas kommer hem, skratt!

Kokar just nu ribs för kvällen - de ska ju förkokas innan glazen skall på... Coleslawn är strimlad och hopfixad - mums! Blir gott till Wallanders: Prästen i kväll!

Over and out!

Inga kommentarer: