26 oktober, 2009

Va e de för dag i dag?? Jo, Niclas föllséda!!!



Det är så kul att ge bort paketer - eller som jag brukar säga KAPETER!! Har varit så svårt att hålla detta hemligt men jag älskar överraskningar och äntligen idag var dags att plocka fram paketerna!

Benson gillar oxå kapeter - allrahelst kartongerna - bildkvalitén är sådär men håll till godo och använd fantasin!

Niclas fyller alltså år idag och det var bara till att vakna till min sköna sång, hö hö! Benson har inte alls förstått det här med vintertid så kl 5 var det dags att ta sig ur bingen och ha lite terapi för nu är det avvänjning av sommartid som gäller några dagar framöver.

Varför har vi nu rattat på uret - till vilken mening??? Ja visst, är lite ljusare på morgonkvisten men ikväll när man kommer hem så är det pannlampa som gäller, trist!

Sovit ganska gott men jag har en fundering till.... Det här med spikmatta? Jag vaknade inatt på två fjärrkontroller och undrar om det duger? Har ju provat spikmatta vid ett tillfälle och tyckte det var en go känsla men är lite fundersam om det liksom e en grej som sen hamnar i förrådet eller hur det är.... Jag har ju liksom provat motionscykel, Yoga på DVD, magtrimmer (ouppackad från Intersport) och lite till.... Men en spikmatta är säkert bättre än mina två fjärrkontroller för det var ganska oskönt...

Nix nu till frukostbordet - ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vad mysigt det ser ut, tur han har Nicklas som har underbara dig! Kram Malin