27 oktober, 2009

En vanlig tisdag

I mörka tider är det reflex som gäller både för hund och matte! Hualigen...

Men det är ju bäst före datum på reflexer så jag får väl uppdatera garderoben av reflexer i alla valörer.

Har precis tagit mig en powerwalk och det var riktigt härligt - det var ett bra tag sedan jag promenarade mig själv efter Bensons morgontur... Det går inte så bra att powerwalka med en han hund (alltså något ouppostrad sådan) för han ska ja snusa och sniffa och sen att han i sin tur har en överbeskyddande matte som inte slappnar av utan måste stanna upp, kalla in och så vidare gör ju inte den där powerwalken så effektiv!

Väntar på att blomkålen ska koka upp... måste komplettera matlådan ;)

För övrigt inga sensationer hitintills - fotvård idag på lunchen - ingen jag känner har namnsdag i dag.... Alltså är allt sig likt!

Inga kommentarer: