29 oktober, 2009


Mörkt och kväll igen... Har lyxat till med lite stekt ägg och bacon idag, wow! Erkänner att jag hellre hade haft en "riktig" måltid ikväll men latheten tog överhand.

Denna dagen har varit lite sådär... Fattar egentligen inte hur tiden gick men den gjorde det och till slut så var det dags att pallra sig hemåt. Mammsen kom och lämnade Benson och vi tog en kopp kaffe och pratade lite.

Skönt att prata av sig lite ibland - utan att egentligen gå in på allt - att bara ta vid utan att berätta bakgrund om det ena eller andra eller om någon. Det är det som är fördelen med föräldrar eller vänner som man har riktigt god kontakt med. Man behöver liksom inte först berätta all bakgrundshistoria om ditt och datt innan man kommer till kärnan liksom...

Hängde du me??

Fick en inbjudan till årets avslutsfest d v s NYÅRSAFTON och det var dagens höjdpunkt, ska bli sååå kul!

Har hunnit städa ikväll och det var nästan lite kul idag, hm, börjar faktiskt bli lite orolig för mig själv.

Kvällsrundan idag avslutades abrupt idag eftersom jag mötte en person som hade lite väl svaj på benen och trampade en halvmeter uppe i luften - he was stooooooned!! Åh, uppriktigt trött på att bli så rädd och tycker synd om Benson som fick lägga sina små korta ben på rygg och kuta med mig hem i rappet!

Jobbigt faktiskt! Kollade programmet Inlåst och måste erkänna att jag tycker det är ett riktigt bra program och jag ser fram emot uppföljningsprogrammet. Nästa torsdag ska vi ju på föreläsning så då blir det allt till att banda programmet.

Och då har ju Sandra landat i Skåne tjohooo - inte en lugn sekund mer än när hon sover. Hon är ju på Cypern nu... Man har svårt att föreställa sig värmen när det börjar bli så kallt här hemma.

Nu ska jag fixa över pengar till min goa vän som just nu sitter på After Work på Hampan. Hoppas att hon går hem i tid, he he... börjar ju tiiiiidigt imorgon.

Appropå imorgon - då dansar råttan på bordet - dvs jag... Både Big-Boss och Driftis e ju lediga imorgon. Snacka om lugnet själv - jag kommer att ääääääga PENTHOUSE på Familia!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Ha en bra en i ensamheten! Jag skutar snart vet du, och du har fortfarande inte kommit ner till oss något...
Så tycker jag att du kan köpa en lite större dyna till Benson! Hallå - han ramlar ju nästan av! Helst en med kanter också som man kan luta sig mot! Myyyysigt!