20 oktober, 2009

Pumpan tänd och klar

Nu är pumpan tänd! Eftersom jag är gatans Bitch (hehe) är det husnumret som syns så här i kvällsmörkret.

Ska klippa in en bild så att ni ser själva pumpan - men det var lite mörkt nu som ni ser...


Haft en mycket bra dag på jobbet och idag tyckte chefen "att jag hade så mycket jag ville göra"
som han sa... när jag till lunchen satt och tittade på Hem till gården på TV4. Jag råkade väl nämna att en kanalsemester i England hade varit skoj (har hört från säkra källor dessutom).


Klart jag vill en massa men... ska han säga som ska till New York, hummm! Foto: camillaopiggen

Alla ska till NewYork känns det som - nu hoppas jag bara att Niclas lägenhet blir såld för då åker vi också till NY! Hade varit kul att åka dit och överraska fam Gustavsson till nyår! Men det lär ju bli svårt att hålla det hemligt här på bloggen!

Men blir det NY - då smäller det haha, 100 på att just Lena tänker så om hon läser detta, skratt!

Ok, det var dagens utlägg om resor men det kommer mera...


Så alla ni som vill köpa en tvårummare i Bjuv (Mrs Ankas Bjuv - eller som vi kallar det Ankeborg) - don´t hesitate to contact us!


Tack Liverpool FC (än så länge) att det är så lugnt och skönt här i mitt lilla kök.

Så här i början av matchen är det lugnt och skönt i soffan - inga boxningspratbubblor eller nåt - bara LUNGT OCH SKÖNT!


Hoppsan glömde ju att volangerna fick sig en omgång idag (hur kan man glömma ??). Det fick bli en powerwalk innan vi hämtade Mr Benson hos maps!


Funderar på om jag ska se filmen En Shopaholics bekännelser innan Brothers & Sisters - men orkar jag ?? Ja, inte för att jag känner mig trött just nu men när det väl är filmtajm så har mina ögonlock en förmåga att komma i viloläge på något underligt vis.
Ja vi får helt enkelt se...




3 kommentarer:

Gith sa...

Håller alla tummarna på Liverpool..haha, NOT, men att lägenheten blir såld. Hade varit skitkul för er att fira nyår i NY med vänner. Kan faktiskt se det framför mig..hoppas hoppas...Kram

Jeanette sa...

SNYGG pumpa! Svårt med treorna, I´m impressed! Jag bor på nr 1, det borde jag klara av :)

Sandra sa...

Vilken fin pumpa!! Inte visste jag att du hade sånna talanger!:)
Kramar!